Med sit nye kommunikationstiltag underbygger Würth sin vision om at holde kunderne løbende opdaterede
Som en udbygning af sin eksterne kommunikation tilbyder Würth Danmarks autodivision nu et nyhedsbrev til sine kunder. Der er tale om et elektronisk, månedligt brev, der ud over beskrivelser og rådgivning vedrørende produkter indeholder relevante kundehistorier og seneste nyt om det danske og det internationale marked.
Juninummeret af nyhedsbrevet indeholder således artikler om Würths nye specialdivision ”Lak & Pleje”, storkunden Toyotas fokus på det gode arbejdsmiljø, Würths bidrag til et sikkert arbejdsmiljø samt medarbejderudvikling blandt Würths autosælgere. ”Vi ønsker at formidle produktnyheder og de gode historier til kunderne, så de har dem lige så hurtigt som vores sælgere. På den måde holder vi vores kunder konstant opdaterede”, lyder det fra Sven Kristensen, salgsdirektør i Würth Danmark.
Et af Würths hovedformål med e-nyhedsbrevet er derudover at bidrage til den løbende debat i autobranchen. Sven Kristensen forklarer: ”For eksempel ønsker vi med vores kommende artikel om kemidokumentation at belyse mulighederne for at højne arbejdsmiljøet på det enkelte værksted. Det er vores mål at få mere fokus på emnet”.
Nyhedsbrevet er et supplementDen personlige kontakt mellem kunde og sælger er et af de bærende elementer i Würth-virksomheden, og det vil det blive ved med at være. ”Vi ønsker naturligvis at fastholde den gode kontakt til vores kunder, og nyhedsbrevet skal ses som en supplement til den personlige kontakt, som vores sælgere er så kendte for”, udtaler Sven Kristensen.
Ønsker du at tilmelde dig autodivisionens nyhedsbrev, skal du sende en e-mail til nyhedsbrevauto@wuerth.dk. Som bekræftelse på din tilmelding vil du modtage en velkomstmail fra Würth.