Nordic Automotive Consultant AB:FORRET­NINGS­UD­VIK­­LING - ENDNU MERE NØD­VENDIG I KRISE­TIDER!
Måske har din virk­som­hed, ligesom mange andre, været nødsaget til at redu­cere medarbej­der­antallet på grund af den økonomiske krise. Men det betyder sam­ti­dig, at der er færre hoveder til at gennemføre de løbende udviklings­projekter, som blandt andet kan være nød­ven­dige for at komme ud af sådanne kriser.

P.t. arbejder vi for eksempel med et større nordisk importørtiltag over­­for dennes forhandlere, hvor vi blandt andet foretager en uvildig "Deep‐Dive" forretningsanalyse hos udvalgte forhandlere. Dette gø­res udfra forhandlernes egne regnskabstal og fokusområder, med det formål at optimere driften og derved forbedre lønsomheden hos disse forhandlere.

Ved at benytte os, kan din virksomhed målrettet budgettere om­kost­ninger forbundet med interne eller eksterne projekter og tiltag I måt­te have. Derved får I det maksimale ud af pengene uden at bin­de dem i fastansættelse af personale.

NORDIC AUTOMOTIVE CONSULTANT AB ‐ HVEM ER VI?
Vi er en Nordisk konsulentvirksomhed, som sætter fokus på forret­ningsud­vikling, lønsomhed, analyse samt videndeling målrettet auto­branchen i Danmark, Sverige, Norge og Finland.

Vi har en bred og mangeårig erfaring fra bilbranchen og har derved stor indsigt og forståelse for branchens dagligdag og udfordringer.
Vi henvender os til både importører og forhandlere med tilbud om blandt andet sparring og dialog omkring virksomhedens strategi, organisation og nøgletal, samt seriøs rådgivning inden for ud­­vik­ling og tilpasning af:
| forretningsstrategier |udviklingsprojekter|salgsværktøjer | værk­stedsservices |kundetilfredshed

Opstart i Danmark
ichael Stig Nielsen er Senior Business Development Manager i den danske afdelingMichael Stig Nielsen blev ansat i marts som Senior Business Deve­lopment Manager med an­svar for det danske marked. Michael Stig Nielsen er et kendt navn i bilbranchen med over 20 års erfaring i både detail- og importør­leddet - primært med salg, service og ledelse som ansvarsområder.

Michael har igennem årene haft salgsansvar med mærker som Ford, Volkswagen og Audi og har siden 2003 arbejdet for Citroën Dan­mark, herunder både som direktør for CitroënHuset København og sidst som Country Manager for Danmark.