binder Copen­hagen Fas­hion Week sam­men

Når Dan­marks stør­ste mode­event, Copen­hagen Fas­hion Week, kick-­startes den 11. au­gust, er det med et histo­risk samar­bejde som funda­ment. De fire mode­messer i Køben­havn, CIFF, CPH Vision, Termi­nal-2 og Gal­lery, har ind­gået samar­bejde med Dansk Mode & Textil om etab­le­ringen af The Copen­hagen Fas­hion Coun­cil.
Peugeot har indgået sponsorskab med The Copenhagen Fashion Council og vil være det bindende led mellem de fire forskellige messer under hele modeugen. Det er første gang i modeugens historie, at der en etableret shuttle service, som sikrer pressen og indkøbere transport mellem de fire messer.

København har udviklet sig til Skandinaviens mode-metropol og under modeugen vil byen summe af heftig aktivitet med besøg af såvel nationale som internationale journalister og indkøbere.

Peugeot stiller de rummelige og komfortable 5008´ere og 3008´ere til rådighed som shuttle service mellem de fire messer, der ligger spredt over hele byen. Det giver både pressen og indkøbere mulighed for nemt at nå rundt til alle messer og understreger hensigten om at give de besøgende mest mulig support og en god oplevelse under modeugen - Copenhagen Fashion Week skal opleves som brugervenlig og imødekommende.

Dette års Copenhagen Fashion Week skiller sig desuden ud ved at præsentere Verdens Længste Catwalk. Hele Strøget vil blive omdannet til en 1,6 meter lang catwalk med cirka 250 modeller, der vil præsentere et kreativt og flot show, som bliver vist på storskærme langs Strøget og på forskellige internationale TV-kanaler.

Ud over at stille biler til rådighed som shuttle service udstiller Peugeot sin nye sportscoupé, RCZ, der netop har vundet den internationale designpris ”red dot design award”.