Den danske værkstedskæde AutoPartner kører i øjeblikket en landsdækkende kampagne med Bowler Tage blandt andet kendt fra TV2 Zulu Djævleræs.
I oktober og november kører AutoPartner en landsdækkende kampagne, hvor Bowler Tage, blandt andet kendt fra TV2 Zulu Djævleræs, er omdrejningspunktet.
”Vi har valgt Bowler Tage, fordi han er en herlig mand med en god, folkelig appel. Han er typen, der ikke ligger fingre imellem, men taler direkte fra hjertet.
Det er den slags ærlig markedsføring, som vi tror på”, fortæller marketingansvarlig Sanne Fredsøe, som bl.a. har ansvaret for AutoPartners regionale og nationale kampagner. AutoPartner har allerede relation til Bowler Tage som støttesponsor for Nysumbanen ved Hobro, hvor Djævleræset er kørt.
Kampagnens bærende medie er radio. Bowler Tage lægger stemme til den ene af to figurer i en dialog (han spiller sig selv), og hvor den anden, Bo, forsøger at finde søgte undskyldninger for ikke at møde til ræs. Bowler Tage ”overtaler” ham således i 6 forskellige radiospots til at møde op alligevel.
Et vigtigt element i kampagnen er at tilbyde bilejerne et sikkerhedstjek. Når kulde, regn og slud sætter ind er det livsnødvendigt at bremser, dæktryk, vinduesviskere m.m. fungerer optimalt, så man ikke er en sikkerhedsrisiko i trafikken. Derfor laver AutoPartner værkstederne i kampagneperioden et visuelt sikkerhedstjek til fast pris, så bilisten kan komme sikkert gennem vinteren.
Vil du vide mere om AutoPartner – se www.autopartner.dk.