Bowler TageDen danske værk­steds­kæde AutoPartner kører i øjeblikket en lands­dæk­­kende kampagne med Bowler Tage blandt andet kendt fra TV2 Zulu Djævleræs.

I ok­tober og november kører AutoPartner en lands­dækkende kam­pagne, hvor Bowler Tage, blandt andet kendt fra TV2 Zulu Djævle­ræs, er omdrejningspunk­tet.

”Vi har valgt Bowler Tage, fordi han er en herlig mand med en god, folkelig appel. Han er typen, der ikke ligger fingre imellem, men taler direkte fra hjertet.

Det er den slags ærlig markedsføring, som vi tror på”, fortæller mar­ke­tingansvarlig Sanne Fredsøe, som bl.a. har ansvaret for AutoPart­ners regionale og nationale kampagner. AutoPartner har allerede relation til Bowler Tage som støttesponsor for Nysumbanen ved Hobro, hvor Djævle­ræset er kørt.  

marketingansvarlig hos Autopartner, Sanne FredsøeKampagnens bærende medie er radio. Bowler Tage lægger stemme til den ene af to figurer i en dialog (han spil­ler sig selv), og hvor den anden, Bo, forsøger at finde søgte undskyld­nin­ger for ikke at møde til ræs. Bow­ler Tage ”overtaler” ham således i 6 for­skellige radio­spots til at møde op alligevel.

Et vigtigt element i kampagnen er at tilbyde bilejerne et sikkerheds­tjek. Når kulde, regn og slud sætter ind er det livsnødvendigt at bremser, dæk­tryk, vinduesviskere m.m. funge­rer optimalt, så man ikke er en sikker­hedsrisiko i trafikken. Derfor laver AutoPartner værk­stederne i kampag­neperioden et visuelt sikkerhedstjek til fast pris, så bilisten kan komme sikkert gennem vinteren.    

Vil du vide mere om AutoPartner – se www.autopartner.dk