AutoPartner værkstedernes baglands team består nu af fra v. Julia Aakjær - Marketingassistent, Sanne Fredsøe - Marketingansvarlig, Jack von Mehren - Kædekonsulent på Sjælland og Fyn, Mette Elisabeth Sørensen - ny Konceptchef og Mads Vangsgaard - Kædekonsulent i Jylland.Den danske værk­steds­kæde Auto­Part­ner kan på flere fron­ter bry­ste sig af en po­sitiv udvik­ling. En udvik­ling der har betydet en øget til­slutning til og inter­esse for kæden.

Styrket bagland

På baggrund af dels den succes kæden har haft i løbet af specielt det sid­ste år samt forårets klare opdeling mellem AutoPartner værkste­der­­ne og au­2parts grossisterne, er baglandet i AutoPartner nu styr­ket med en nyoprettet koncept­chefs stilling. Netop for at AutoPartner fortsat er en attraktiv værk­steds­kæde for de godt 180 AutoPartner værkste­der, der er tilsluttet kæden i dag, og de værksteder som p.t. seriøst indgår i forhandlinger om et fremtidigt AutoPartner medlem­skab.

Vi er til for AutoPartner værkstederne

Én af AutoPartner teamets vigtigste opgaver, er at være der for Au­to­Partner værkstederne, i særdeleshed når de ringer til AutoPart­ner kontoret og ved kæde­konsulenternes besøg på værkstederne.
”Rin­ger der et værksted og har brug for hjælp, er det vores fornem­ste opgave, hurtigt at svare og hjælpe værkstedet”, udtaler marke­tingassistent Julia Aakjær, som er AutoPartner værkstedernes primæ­re daglige back up på telefonen. Julia hjælper bl.a. værkstederne med alle praktiske opgaver i forbindelse med værk­steds­­konceptet, samtidig med hun assisterer marketingsansvarlige Sanne Fred­søe med de regionale og nationale kampagner i AutoPartner.

Med to kædekonsu­lenter på landevejen be­søges AutoPartner værk­ste­derne minimum 3 gange årligt. ”Det er da klart, at vi ved etab­lering af nye AutoPartner værk­steder i starten besøger værk­stedet mellem 5 og 10 gange, el­ler de gange der skal til for alt er oppe at køre” under­streger kæde­konsulent Jack von Mehren, der har sin daglige gang blandt Auto­Partner værkstederne på Sjæl­land, Øerne og Fyn.

AutoPartner – et win-win koncept

Ønsker et værksted at indgå i AutoPartner kæden, koster det ikke noget i opstart og den månedlige kontingent er inklusiv adgang til markedets bedste tekniske data med udvidet hotline, som profes­sionelle værksteder ikke kan stå foruden i dag. ”Vi gør meget ud af at forklare og anskueliggøre, at et aktivt AutoPartner medlemskab ikke er en udgift men en indtægt, direkte på bund­linjen – populært sagt en ren win-win situation, udtaler kædekonsulent Mads Vangs­gaard, som har sin daglige gang blandt AutoPartner værkstederne i Jylland.

Det er ikke størrelsen men gørelsen…

AutoPartner værkstedernes baglands team består nu af fra v. Julia Aakjær - Marketingassistent, Sanne Fredsøe - Marketingansvarlig, Jack von Mehren - Kædekonsulent på Sjælland og Fyn, Mette Elisabeth Sørensen - ny Konceptchef og Mads Vangsgaard - Kædekonsulent i Jylland.

AutoPartner teamets daglige fokus bunder i et idégrundlag om at bibeholde og tiltrække kunder til AutoPartner værkstederne - En visi­on om at være fremtids­orienteret med en engageret aktiv ånd og med en mission om at optimere indtje­ningen på medlemsværk­ste­derne. ”Alt sammen fine ord, som kun er noget værd, hvis det også opleves som virkelighed på AutoPartner værkstederne” udtaler den nye konceptchef Mette Elisabeth Sørensen og fortsætter ”Det sikrer vi bl.a. ved, at gøre som vi siger og i realiteten ikke beskæftiger os med noget, hvor vi ikke kan svare ja til, om det har en positiv effekt for vores medlems­værksteder. Derudover har vi en klar ambition om kvalitet frem for kvantitet i AutoPartner kæden. Vi er en kæde af pro­fessionelle autoværksteder med vilje og kvalitet til fremtidens udfor­dringer” slutter Mette Elisabeth Sørensen.

Vil du vide mere om AutoPartner – se

www.autopartner.dk.