På blot 4 uger har 15.000 nye danske hus­stande tegnet et Totempo vejhjælps­abon­nement. Med den nylige vækst er der i dag er 57.000 husstande som nyder godt af Totempos fordele.

– Vi havde store for­vent­ninger til vor kam­pagne, udtaler Adm. Direk­tør Arne Boesen, men responsen har langt overgået vor forventning. Således tager vi det som et klart udtryk for at danskerne er modne til at gå nye veje, for både at spare både tid og penge.

Det viser sig at lånebil og hurtig viderehjælp i trafikken er nogle af de ting kunderne sætter stor pris på i deres vejhjælpsabonnement. Men det er ikke kun vejhjælpen der har folks interesse. Også ’One-stop-shopping’ konceptet appellerer til danskernes ønske om tidsbespa­relser, for Totempo tilbyder alt fra vejhjælp til skadeservice, repara­tion, service og pleje af biler, under ET tag.

– Vi havde store forventninger til vor kampagne, udtaler Adm. Direktør Arne Boesen,Erhvervslivet har og­så fattet stærk interesse for Totempos koncept. Således har man netop lavet partneraftaler med Novo Gruppen i Dan­mark og Xtrakor­tet (som skaber loyalitets­fordele til medlemmer af Ingeniørfor­enin­gen i Danmark IDA, DJØF og Xtrakort kunder i Lån & Spar Bank A/S). Her har medarbejderne nu mulighed for at få hur­tig hjælp fra Totem­po i tra­fik­ken, hvis uheldet er ude.

Med de sidste nye erhvervspartnere, har Totempo godt greb i alle brancher, lige fra forsikringsselskaber til detailhandelsfirmaer. Mindre erhvervskunder og håndværkere, har ligeledes meldt sig på banen og synes det er nemt og billigt at bruge Totempo.

- Vi nyder at have ualmindelig travlt i disse dage, udtaler Arne Boe­sen, men ikke mere end at vi håber på at snemasserne snart er væk igen, så vi alle atter kan færdes sikkert i trafikken.