Det er efterhånden ingen hemmelighed, at det har været vanskeligt at få de økonomiske ender til at nå sammen, efter at vi sent i forløbet måtte se en hovedsponsor gå konkurs og efterfølgende har oplevet en generel ''træghed'' blandt nye sponsoremner.
Men, nu ser det endelig ud til, at sæsonen er sikret, efter at Vitesse Racing med virkning fra den 1. april 2008, har indgået en hovedsponsoraftale med firmaet Katja K Lingeri.
"Selvom vores primære målgruppe naturligvis er piger i alderen 18 - 50 år, finder jeg det absolut relevant at benytte motorsporten som vores primære makedsføringmedie," udtaler direktør Katja Kean og fortsætter, "det er alligevel oftest mænd, vi ser i vores forretninger, når de skal finde en ''sidste øjebliks''-gave til deres partner!"
"Og så har netop Peugeot Spider-raceren jo flere steder nogle ret kvindelige former," slutter Katja Kean med henvisning til racerens styrtbøjler og instrumentpanel. Sidstnævnte vil i øvrigt blive dekoreret med forskellige designs fra den store Katja K Lingeri-kollektion ligesom begge Globel Racing / Drive4Fun''s biler vil blive lakeret i farver, der får Kim Lunds DTC SEAT til at virke anonym!
Ved åbningsløbet på Jyllands Ringen den 3.-4. maj vil en række modeller i øvrigt vise et bredt udvalg af kollektionen ligesom Katja Kean selv vil være tilstede og signere sin seneste bog - Fra Lagen til Lingeri. En bog der varmt kan anbefales, hvis man da ikke allerede har set filmen.