.......... med fokus på spændende oplevelser
Go Beyond indeholder blandt andet Land Rover’s egen bredbånds tv-kanal
Land Rover har lanceret en internetside, som er tilegnet spændende oplevelser, og hvor Land Rover VIP’s som Maria Shaparova, sejleren Sir Robin Knox-Johnston, England Rugby International, Lawrence Dallaglio, fotografen Richard Young og danske Tina Dicow - spiller fremtrædende roller.
”Go Beyond, som er titlen på siden og tv-kanalen, fokuserer på livsstil - ikke biler - og er et af de mest ambitiøse online projekter nogensinde blandt andet med verdens første bredbånds tv-kanal, lanceret af en bilvirksomhed.
”Go Beyond handler om at overskride personlige grænser og opleve spændende eventyr på mange forskellige måder,” siger Phil Popham, Land Rover’s administrerende direktør.
”Den forstærker kernen i vores budskab til kunderne - at Land Rover er grænseoverskridende. Den vil også styrke miljøet hos vore forhandlere og sammen med landrover hjemmesiderne medvirke til at øge salget og kundeloyaliteten,” siger Phil Popham.
”Målet er at give medspil til alles idéer om at overskride grænser - og Go Beyond er helt sikkert ikke en bilhjemmeside, selv om den også indeholder alt om Land Rover’s produktpalet, og mange af de spændende oplevelser indbefatter en Land Rover. For nogle vil off-road kørsel i Afrika være grænseoverskridende. For andre er eksotisk madlavning eller at indlogere sig på et luksushotel ud over det sædvanlige grænseoverskridende.”
Go Beyond internetsiden og tv-kanalen henvender sig til almindelige mennesker, som lever lidt ud over det sædvanlige, og den kan modtages på alle computere med bredbåndsforbindelse. Go Beyond kan downloades på mobiltelefoner og håndholdte computere som for eksempel Sony PSP eller iPod. Man kommer ind på Go Beyond ved hjælp af et link på www.landrover.dk eller www.landrover.com.
Seks unikke kanaler i Go Beyond TV dækker alle aspekter af spændende oplevelser i det 21. århundrede. Fra rejser til fantastiske Land Rover off-road ekspeditioner, mad og vin, mennesker og steder. Indholdet er førsteklasses, moderne og eventyrligt - tre af hjørnestenene i Land Rover brand’et.
Go Beyond er et unikt, farvestrålende, magasinagtigt samlingssted for mennesker, som udlever Land Rover brand’et. Det indeholder en blanding af originalt materiale, materiale fra Discovery Channel, Land Rover’s prisbelønnede One Life kundemagasin og partnere, som Land Rover sponserer, herunder Born Free, Biosphere Expeditions og Royal Geographic Society.
”Internetsiden er omfattende, og indholdet af høj klasse,” siger Steve Hobbs, der er redaktør af Go Beyond.
”Den fortæller historier om helt almindelige mennesker, som bryder grænser hver dag. En spændende oplevelse er noget forskelligt fra menneske til menneske, og det er vores intention at dække en bred vifte af ekstraordinære aktiviteter. Det gælder alt fra at bestige Mount Everest, til simpelt hen at tage den flotteste vej hjem fra arbejde - gerne off-road,” siger Steve Hobbs.
”Vi sigter imod at opbygge et samlingssted af mennesker, som lever ”Go Beyond livet” og kommunikerer med hinanden gennem vores internetside. De kan naturligvis også blot læse på siden eller se tv-kanalen. Men vi håber, at de vil deltage aktivt.”
Deltagere og seere behøver ikke at være ejere af en Land Rover, men det er forventningen, at mange vil være det.