autoteket
  SØG
mandag  15/7-2024  uge 29
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
Cadillac
Chevrolet
Chevrolet-US
Chrysler
Citroën
Daihatsu
Dodge
Ferrari
FIAT
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
KIA
LADA
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
Mercedes
MG
Mini
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rolls-Royce
Rover
SEAT
Skoda
smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
SAAB
Toyota
Volkswagen
Volvo
om autoteket

Annnoncering

Annoncer uden for rammen

Top-banner (leaderboard)

På alle sider i autoteket er der en topannonce - en såkaldt leaderboard, der måler 792 x 90 pixels. Den er reelt placeret oven over autotekets ramme. Der er plads til flere annoncer i kø til denne plads, idet annoncerne udvælges dynamisk fra en fælles pulje.

Til højre for rammen

På alle sider i autoteket er der forskellige størrelser højrestillede banner-annoncer, som ligeledes reelt er placeret uden for autotekets ramme. Der er her tale om forskellige størrelser: 

1: Skyscraper 120 x 600 pixels Placeret øverst som nr. 1
2: Vertical banner 120 x 240 pixels Placeret som nr. 2
3: Button 1 120 x 90 pixels Placeret som nr. 3
4: Button 2 120 x 60 pixels Placeret som nr. 4


Der er plads til flere annoncer i kø til hver af disse pladser, idet annoncerne udvælges dynamisk fra en fælles pulje.
Ønsker en kunde en anden størrelse end de nævnte, kan dette ske efter særlig aftale og i så fald kun med en placering som nr. 5 under den nederste annonce placeret som nr. 4. Ring på +45 77 34 87 32 og hør nærmere om mulighederne for at opfylde dine specielle ønsker.

Annoncer inden for rammen

Topplacering

På alle sider i autoteket er der to annoncepladser lige over artiklerne. Annoncerne udvælges dynamisk fra en fælles pulje. Den ene af de to toppladser er forbeholdt mærkerelaterede annoncer, hvor brugerens mærkevalg - samt i nogle tilfælde sidens indhold - bestemmer, hvilke af de mærkespecifikke annoncer i puljen, der kan plukkes.

 

 


Annonceformatet er 225 x 90 pixels
(gif- eller jpg-billede).

Annoncer vises omgivet af en grå ramme.

 

Annoncer i højre spalte

Overalt i autoteket er der afsat plads til klikbare annoncer i højre spalte. Når en side vises, plukkes annoncerne til siden fra en fælles pulje. Det betyder, at en annonce kan dukke op på en hvilken som helst side, men ikke nødvendigvis altid på samme plads. Variationen øger chancen for, at brugerne bemærker annoncen. Alle annoncer deltager med lige stor vægt ved udvælgelsen til visning på den enkelte side.

Annoncer inden for autotekets rammer vises omgivet af en grå ramme med ordet "annonce" ovenover.

 annonce
 


Annonceformatet er 120 x 60 pixels (gif- eller jpg-billede).

Annoncer vises omgivet af en grå ramme med ordet "annonce" ovenover.


Annoncer i nyhedsartikler

Der er mulighed for at placere en annonce i umiddelbar tilknytning til en nyhedsartikel. Annoncen kan stå inde i selve artikelteksten eller under artiklen.

Annonceformatet er i princippet frit, men bredden er naturligvis begrænset af artiklens spaltebredde, som er 468 skærmpunkter.

Overstiger annoncens bredde 270 skærmpunkter, placeres den under artiklen. En annonce, der er op til 270 skærmpunkter bred, placeres venstrestillet et stykke inde i artiklen.

Brancheinfo

Aktuelle meddelelser af interesse for brede kredse i autobranchen kan efter aftale med autoteket optages som "brancheinfo" med fast placering på forsiden af www.autoteket.dk.

brancheinfo
Overskrift (op til to linier)
Èn eller flere linier almindelig tekst,

Nærmere oplysninger:
www.xxx.dk
@xxx.dk
 

Branche-info vises altid omgivet af en rød ramme med teksten "brancheinfo" ovenover.


Brancheinfo kan normalt kun indeholde tekst, dog med mulighed for link til hjemmeside og/eller e-mail.

Link

Enhver af de nævnte annoncer kan naturligvis linkes til den ønskede hjemmeside. Men der er flere muligheder. Et link kan gå til en artikel her på autoteket.dk, en pressemeddelelse, en jobannonce, en annonce på markedspladsen, en minisite – kort sagt alt her på autoteket, der kan give flere oplysninger og understrege budskabet i annoncen.

Generelle regler for annoncer

Følgende accepteres ikke: Elementer, der kan forveksles med standardelementer i brugergrænsefladen, dvs trykknapper o.lign.

Autoteket forbeholder sig ret til uden begrundelse at afvise annoncer.

Annoncøren kan enten selv fremstille sin annonce og fremsende den til mail@autoteket.dk, eller lade autoteket assistere ved fremstillingen.

Materialet skal enten være i jpg-format eller i gif-format. Ved animation anbefaler vi udelukkende brug af animerede gif-filer.

VIGTIGT: Det bemærkes, at alle nævnte størrelser skal overholdes 100% - en 728x90 fil skal således opfylde størrelsen eksakt - hverken mere eller mindre. Samtidig anmoder vi om, at filen fylder så lidt som muligt (kb), uden det går ud over kvaliteten.

Annoncepolitik

I autoteket er annonceformat og -placering tilpasset det overordnede design. Det redaktionelle indhold og hensynet til brugervenlig navigation er sat i højsædet. Vi er overbevist om, at denne afvejning totalt set også giver det bedste udbytte for annoncørerne.

Udformning, placering og udvælgelseskriterier har større betydning end størrelsen på annon­cen. På nogle af siderne vil en placering nederst i højre spalte faktisk være den mest attraktive, fordi det er dér brugeren ender med at have sin opmærksomhed (og musen), når han skal vælge, hvor han så vil hen.

Med mindre der er tale om ren brand-building, hvor man blot viser firmanavnet, er annoncen i sig selv ikke budskabet - den er blot et lokkende link til den side, hvor budskabet står. Derfor har det stor betydning, at der gøres noget særligt ud af den side annonce-linket peger hen på.

kode
Husk
LOG IND
Glemt koden?
Ny bruger?

AUTOTEKET:

genereltannonceringstillingsopslagpriserlink til autoteket


annonce


 

10532 online Copyright © 2002-2024 autoteket • info@autoteket.dk annoncør-info