AutoPartner Værkstedskæden har trukket en stribe heldige vindere af nye Michelin vinterdæk.
AutoPartner har i efteråret kørt en landsdækkende kampagne: ”Har du travlt, så kør i pit hos AutoPartner”, hvor der var mulighed for forbrugeren at vinde helt nye Michelin vinterdæk. I alt 25 sæt vinterdæk blev på landsplan udloddet til en samlet værdi af ca. 50.000 kr.
For at så mange som muligt havde chancen for at deltage, husstandsomdelte AutoPartner i efteråret over 155.000 kampagnefoldere i Danmark. De enkelte AutoPartner-værksteder omdelte derudover i alt ca. 31.000 konkurrencefoldere i lokalområderne for at markedsføre deres eget værksted endnu mere.
Deltagelse i kampagnen kunne ske ved at udfylde spørgsmål på www.autopartner.dk, og herefter deltog man i konkurrencen.
”Vores værksteder markedsføres med et meget lokalt præg, dvs. alle værkstedsindehavere er på bagsiden af den folder, der uddeles i deres område. Det gør, at kunden allerede inden de træder ind på det lokale AutoPartner værksted ved, hvem de møder. Derfor synes vi også det var vigtigt med en præmie, der kunne forstærke dette lokale tilhørsforhold. AutoPartner værksteder, der har vindere af vinterdæk, monterer dem naturligvis uden beregning – dermed er der mulighed for at komme til at kende sit AutoPartner værksted lidt nærmere, hvis kunden ikke har været her før”, udtaler værkstedskædechef Mads Vangsgaard.
Der var stor interesse for kampagnen, og dermed høj deltagelse i konkurrencen, der løb i lidt over 3 uger fra d. 23. oktober til 18. november. De 25 heldige vindere, der er klar til at gå vinteren i møde med lovpligtigt dækmønster, fordelte sig på hele landet.
AutoPartner Værkstedskæden er en af Danmarks stærkeste kæder og består af over 150 frie værksteder i Danmark, der alle markedsføres fælles under AutoPartner-logoet. AutoPartner gennemfører tvungen efteruddannelse og stikprøvekontrol af medlemmerne for at sikre en høj kvalitet.