For at markere 80 års dagen for firmaets grundlæggelse, har Bridgestone Corporation præsenteret nyt Bridgestone logo, nyt slogan samt videreudviklet koncern filosofi. Denne fornyelse af logo og slogan er en del af en samlet global strategi for at forstærke Bridgestone navnet yderligere.
1. “The Bridgestone Essence”: Videreudvikling af Bridgestone''s koncern filosofi
Koncernens mission er baseret på dets grundlæggers ord: "forsyne samfundet med førsteklasses kvalitet". Filosofien, der skal indfri denne mission, bygger på et fundament af fire grundlæggende værdier, der viser medarbejdernes vedvarende engagement for at levere verdensklasse produkter og service til kunderne og de samfund hvor Bridgestone driver forretning.
2. Fornyelse af Bridgestone symboler og logo
Bridgestone har valgt at forny alle Bridgestone symboler, bestående af "Bridgestone logo", "Bridgestone Mark" og "B Mark". Denne fornyelse sker for at imødekomme kundernes behov samt afspejle forandringer i samfundet.
3. Fornyelse af slogan
Bridgestone ønsker at støtte individer og med produkter og service ønsker Bridgestone at bidrage til dets kunder. For at kommunikere dette koncept er Bridgestone''s slogan blevet revideret til: “Your Journey, Our Passion”