Med en investering på mere end 225 millioner kroner i den eksisterende Audi Group fabrik i Aurangabad har Audi trykket på startknappen til produktion af den nye Audi A4, som dermed bliver den anden model ud over Audi A6, som skal rulle ud til det indiske marked fra denne fabrik. ”Indien er et af de vigtigste vækstmarkeder for Audi i fremtiden.
Sammenlignet med sidste års salg kan vi registrere en vækst på ikke mindre end 190% til i alt 700 biler. Vi har rigtig god mulighed for at etablere Audi A4 succesfuldt på det indiske marked, og vi glæder os over, at forhandlernetværket udvikler sig som ønsket,” udtaler direktør for salg og marketing, Peter Schwarzenbauer. Målet for Audi er at sælge 1.000 biler i 2008 og øge dette salg til 3.000 i 2010 og 10.000 biler i 2015. Audi A4 vil udgøre en væsentlig force i opnåelse af disse salgsmål.
første gang i Audi Magazine nr. 4/08.
Du kan blive gratis Audi Magazine abonnent på www.audi.dk