Modeller fra Dr. Ing. H.c.F. Porsche AG i Stuttgart har det bedste ry og omdømme blandt europæiske forbrugere. Dette er resultatet af en undersøgelse af internationale bilmærker i luksusklassen udført af det velkendte Luxury Institute i New York, USA.
Amerikanske rigmænd har allerede udnævnt Porsche til at være det mest eksklusive og prestigefulde bilmærke ved adskillige lejligheder, men ved en nyligt fortaget analyse har den tyske sportvognsfabrikant taget springet helt til tops på det europæiske marked og degraderet den hårde internationale konkurrence.
annonce - klik på logo
ÅRETS GAVEIDÉ:
En ægte håndfremstillet Oldtimer fra arcurio - helt i særklasse - fremstillet af 3-4 forskellige træsorter i størrelsesforholdet 1:12.
Meget anvendelig til runde fødselsdage, svendegave, jubilæer, julegave, vandrepokal, præmie til åbent hus og mange andre begivenheder, der skal fejres på en særlig og meget personlig måde.
Glæd en af dine venner med denne artikel, hvis du mener, den kan have interesse for ham eller hende - klik i starten af artiklen - Send artikel - Skriv den relevante emailadresse og send samtidig en lille hilsen.
For at udføre undersøgelsen har det uafhængige forskningsinstitut spurgt mere end 1.500 forbrugere med en årlig indtægt på mindst 60.000 EURO, eller 450.000 kroner. Respondenterne, der kom fra lande som Frankrig, Storbritannien, Tyskland og Italien, blev bedt om at rangere luksusmodeller i forskellige kategorier.
Porsche 911, Boxster, Cayman og Cayenne blev frem for alt klassificeret som værende af særlig høj kvalitet, meget eksklusive og uhyre elegante. Forholdet mellem prissætning og social anerkendelse på Porsche modellerne blev også betragtet yderst positivt af forbrugerne.