Åbningen af Cadillac Experience Center Copenhagen blev en kæmpe succes.
Solen tittede frem på en af årets første rigtige forårsdage. Det eneste sorte på denne solbeskinnede dag var de professionelle sikkerhedsfolk, der sværmede rundt i deres kulsorte jakkesæt med den obligatoriske øresnegl og en attitude, der vidnede om, at noget stort og vigtigt var under opsejling. Spændingen sitrede i luften, og det var da også alt andet end en almindelig dag i Saab & Cadillac Center i Gladsaxe søndag den 11. marts.
Det store Saab showroom var blevet tømt for biler, værkstedet omdannet til et fantastisk Cadillac showroom, alle naboernes parkeringspladser interveneret, parkeringsvagter stod klar, 30 garderobepiger og 7 personers busser var kørt i stilling til transport af gæsterne frem og tilbage fra de parkeringspladser, der lå længst væk.
Klokken 14.00 blev dørene officielt åbnet til et brag af et arrangement, hvor ikke mindre end 1.500 inviterede kom til den eksklusive åbning af Danmarks første Cadillac Experience Center.
Sikkerhedsopbudet var ikke så massivt på grund af bilerne men en naturlig følge af, at den amerikanske industrimagnat og næstformand for General Motors, Bob Lutz, og den amerikanske Viceambassadør, Sandy Kaiser, begge havde valgt at kaste glans over arrangement.
Hvordan får man så prominente personer til at komme til sådan et arrangement i Danmark?
”Man ringer og spørger, om de har lyst” smiler Peter Hansen, administrerende direktør for Andersen & Martini A/S, Importør af Cadillac & Corvette i Danmark, som blandt meget andet også ejer Saab & Cadillac Experience Center Copenhagen på Gladsaxevej 340 i Søborg.
”Vi har lavet nogle rigtig gode og konsistente resultater inden for GM-organisationen de seneste fem år. Faktisk så markante resultater, at vi har haft besøg af ledelsen fra det meste af Europa, der ville se, hvordan resultaterne er skabt og, om de kan kopieres til andre markeder. Derfor stiller de også op, når noget vigtigt som ved åbningen af et hus som dette. Den amerikanske viceambassadør kender jeg gennem mit medlemskab af American Chamber Of Commerce.”
Men, at der dukker over 1.500 mennesker op til sådan et arrangement er vel mere, end de fleste havde drømt om – eller? ”Så absolut – vi havde regnet med 2-300 mennesker, men som dagene gik og tilmeldingerne tikkede ind, blev vi meget positivt overraskede over den kæmpe interesse, der var for at deltage. Det er resultatet af meget hårdt arbejde kombineret med et fantastisk godt samarbejde med forskellige samarbejdspartnere omkring emnegenereringen.
Vi gjorde meget ud af, at invitationerne kun blev sendt til folk, for hvem det ville være relevant at deltage. Sidst, men ikke mindst, dygtig og eksklusiv markedsføring med indhold af både drømmebiler og drømmerejser.” siger Peter Hansen med slet skjult stolthed. ”Vi har gennem længere tid arbejdet intenst på at få stablet et meget stort og flot arrangement på benene og set i bakspejlet, har det været det hele værd. Vi kan naturligvis ikke måle konkrete resultater endnu, men der er ingen tvivl om, at Cadillac er placeret på landkortet og ikke mindst på indkøbslisten hos rigtig mange mennesker. Og vigtigst af alt havde alle, der kom, en rigtig fin dag. Faktisk har en af deltagerne lige skrevet følgende til mig: Vi er imponerede over den præcision og den gennemtænkte måde denne dag var arrangeret på. Lige fra indbydelsen, over de kvikke parkeringsvagter - hele gennemførelsen i denne nye flotte bygning - og til finalen: en lang række vogne der uden beregning kunne transportere gæsterne til den valgte parkeringsplads. Det er jo skønt, når alle involverede har lagt så mange kræfter i at kreere en event af den kaliber.”
”Cadillac har produceret biler i mere end 100 år. Den nye Cadillac-serie viser de basale ingredienser, der har gjort mærket til en succes i så lang tid. Det er biler, der ikke bare flytter grænser, de ophæver dem. Med markante linier og styling, der får alles hoveder til at vende sig, tilbyder Cadillac en grænseoverskridende køreoplevelse via en excellent kombination af køreegenskaber, stil og power. Raffineret præcisionstilvirket interiør med sublimt luksusniveau, komfort og støjisolering er alt sammen karakteristika, kunderne også vil kunne genfinde i Cadillac Experience Center Copenhagen. Nu har danskerne endelig mulighed for at opleve alt dette på ét sted, og alle er velkomne”, slutter Peter Hansen.
annonce - klik på logo og bestil en jobannonce
Samarbejde mellem
StepStone og Autoteket
Find din nye
medarbejder her
effektivt, nemt og
hurtigt.
Du behøver blot at klikke på logo'et til venstre og udfylde skemaet. Du betaler for StepStone jobannoncen og får til gengæld annoncen GRATIS på autoteket.dk.