Tysklands største bilmagasin AutoBild har tildelt Ford S-MAX deres "Auto 1 of Euro­pe" pris.

Det tyske bilmagasin AutoBild har sammen med sine 23 søster­afde­linger rundt om­kring i Europa, samt en jury bestå­ende af fø­rende bilspecia­lister, tildelt Ford S-MAX prisen som "Auto 1 of Europe".
Sam­men med denne sejr snuppede den dynamiske S-MAX, med sit umiskendelige "kinetic design” udseende også det individuelle tro­­fæ, i minivan kategorien af "Auto 1" prisen.
Disse priser er de to seneste af en lang række hyldester som Ford S-MAX har modtaget. Ford S-MAX har i alt opnået over 15 nationale og indivi­duelle magasin-priser, inklusiv AutoBild''s "Design Award 2006" samt den prestigefulde "Car of the Year 2007" pris.

John Fleming, præsident og administrerende direktør for Ford Europa og Bernhard Mattes, formand for ledelsesgruppen i Ford Werke GmbH, mod­tog "Auto 1" prisen af Dr. Andreas Wiele, formand for ma­gasin afdelingen på Axel Springer AG, under Auto 1 Galla-eventen på Espace Sécheron i Geneve.

40 millioner AutoBild-læsere i hele Europa, havde fået muligheden for at stemme på deres favorit biler.

Inden den endelige beslutning blev taget, gennemgik top modellerne fra hvert land endnu en runde af krævende tests i hænderne på spe­ci­alist juryen. 

Prisoverrækkelsen - Auto 1 of Europe til Ford S-MAXDisse tests blev fore­taget på dæk produ­centen Bridgestones test-faciliteter i Aprilia nær Rom i Italien. Den professionelle jury be­stod af 24 chefre­dak­tører, fem teknologi specialister og racer­kørerne Walter Röhrl, Chri­stina Surer, Mattias Ekström, Filipe Albuquerque og Paul Belmondo. I den­ne afsluttende runde sejrede Ford S-MAX over vel­kendte konkur­ren­ter som BMW X5, Mercedes CL, Opel Corsa, Volvo C30 og VW Eos.

“Det her er fantastiske nyheder og priserne fylder os med stolthed. Sammen med de andre priser som Ford S-MAX har vundet, viser denne seneste hyldest at bilen har berørt offentligheden og specia­list medierne" siger John Fleming om sejren. 

"For os, er dette yderligere bevis på at vores fornyede vægt på dy­na­miske nye produkter som følelsesmæssigt forbinder sig med kun­derne, bidrager positivt til Ford Europas forretnings succes.  Vi er overbeviste om, at den helt nye Ford Mondeo vil fortsætte denne fremdrift og skabe en lignende interesse og entusiasme, når vi lan­ce­rer den til sommer", tilføjer Fleming.

 


annonce - klik på logo og bestil en jobannonce
Klik på logo'et og bestil din Stepstone-jobannonce her - og få samme jobannonce GRATIS med på Autoteket

 Samarbejde mellem
StepStone og Autoteket

Find din nye

medarbejder her

effektivt, nemt og

hurtigt.

Du behøver blot at klikke på logo'et til venstre og udfylde skemaet. Du betaler for StepStone jobannoncen og får til gengæld annoncen GRATIS på autoteket.dk.