Mazda løfter nu den første del af sløret for den helt nye Mazda2. Det sker med fri­gi­vel­sen af det første bil­lede af bilen, der har verdens­pre­miere på den 77. internationale bilud­stilling i Geneve fra den 6. til den 18. marts 2007.

Som det også fremgår af bille­det, er der tale om mere end blot et face­lift af den eksisterende Mazda2. Der er tale om en komplet nyud­viklet model.

I 2002 indledte Mazda den helt store produktoffensiv med den vel­kø­ren­de og dynamiske Mazda6 under sloganet Zoom-Zoom. Zoom-Zoom udtrykker den basale glæde ved bevægelse, og med den nye Mazda2 bringer Mazda Zoom-Zoom-begrebet op på et helt nyt ni­veau.

annonce - klik på logo
Klik her og gå til Ketners hjemmeside

Glæd en af dine venner med denne artikel, hvis du mener, den kan have interesse for ham eller hende - klik i starten af artiklen - Send artikel - Skriv den relevante e-mail adresse og send samtidig en lille hilsen.