Websiden AutoScout24 står bag verdens største online prisuddeling i bilindustrien. Afstemningen er netop afholdt for syvende gang, og mere end 300.000 brugere har afgivet deres stemme. Der kunne stemmes på 154 forskellige biler fordelt i ni kategorier. Audi vandt fem ud af disse ni kategorier med Audi A3, A4, A6, A8 og R8.
Dermed kunne mærket med de fire ringe hjemtage fem af de flotte og eftertragtede CAROLINA statuetter. Et navn som er inspireret af kombinationen af ordene ”car” og ”online”.
Audi R8 erobrede ligeledes førstepladsen som ”Most Popular Car in Europe” og gjorde dermed Audi til den altoverskyggende vinder. At vinde fem ud af ni kategorier i så stor en afstemning sætter en streg under Audis status som markedets førende og mest succesfulde bilproducent.
iF Awards til AudiDet er ikke kun Audis biler der formår at vinde priser. Også Audis messestand på Frankfurt Motor Show 2007 er i forbindelse med afgørelsen i sensommeren i år blevet tildelt en iF Communication Award i kategorien Corporate Architecture. iF Communication Design Award har i løbet af fem år udviklet sig til en konkurrence med international opmærksomhed – et slags barometer for de seneste trends inden for kommunikation og design.
I alt 1.290 deltagere fra 16 lande deltog med hver deres bidrag i en eller flere af de i alt fem kategorier. Med en fantastisk udnyttelse af rum og plads var Audis messestand sammen med de smukke biler og et unikt og overvældende standdesign med til at løfte den totale visuelle oplevelse. De 16 jurymedlemmer var ligeledes enige om, at Audi skulle tildeles den eftertragtede iF Gold Award for ”exceptional accomplishments” og Audi kunne dermed bære to flotte awards med hjem til samlingen.
Denne artikel er offentliggjort
første gang i Audi Magazine nr. 4/08.
Du kan blive gratis Audi Magazine abonnent på