Pressemeddelelse fra www.autoteket.dk

Kalundborg Motor Co. A/S:

Volkswagen Service Quality Award 2009

Kalundborg Motor Co er udnævnt til Danmarks bedste Volkswagen-Servicepartner. ­Volks­wa­gen Ser­vice Qua­lity Award 2009 til Ka­lund­borg Motor Co. A/S v/ Klarskov Larsen.

Volkswagen AG har netop udnævnt sine 100 bedste euro­pæ­iske ser­vicepartnere med Volkswa­gen Service Quality Award . De forret­nin­ger, der har opnået de bedste resultater inden for servicekvalitet og kundebinding, blev præmieret.

Kalundborg Motor Co er udnævnt til Danmarks bedste Volkswagen-Service­partner. Den ærefulde titel er opnået, fordi en undersøgelse har vist, at firmaet har de mest tilfredse kunder. - Det er et skulder­klap til samtlige medarbejdere, vi kan alle være stolte, siger direktør Peter Klarskov og værkstedsleder Torben Olsen.

Vores teknikere er autoriserede og altså særligt uddannede til at lave service og reparere bilerne i VW''s modelprogram. De er de bed­ste til det, og det er en misforståelse, at et værksted kan servi­cere alle bilmærker. Vi følger et fast mønster med kontrol af bilen, alt føres ind i vores database, så vi til hver en tid har de tekniske informa­tio­ner på den enkelte bil, og vi opdaterer bilen med de sidste nye ver­sioner af motor og gearstyring, siger Peter Klarskov.

I samarbejde med Volkswagen AG blev pristagerne inviteret til et 2-dages arrangement til Wolfsburg med VIP-fabriksrundvisning og køre-event, bl.a. i vinderbilen, Race Touareg fra Paris Dakar.

Udmærkelserne blev overrakt repræsentanter for de vindende servi­ce­partnere ved et gallaarrangement om aftenen torsdag den 24. sep­tember i Autostadt. Det var den præmierede bygning ”the Phaeno”, der lagde rammer til det flotte arran­gement.

Prisoverrækkelsen fandt sted under overværelse af Volkswagen AG’s salgs-, marketing- og eftersalgsdirektør Christian Klingler, efter­salgs­chef Michael Horn samt flere repræsentanter fra topledelsen.

Udvælgelsen er sket blandt servicepartnere fra 26 lande i Europa. Christian Klingler understregede i sin tale, at ”disse præstationer har en forbilledlig funktion for det daglige arbejde i den samlede service­forretning og bidrager til en klar forbedring af den vigtige konkur­ren­ce­faktor kundetilfredshed og for en yderligere reduktion af om-igen-arbejde”. 

På billedet ses personalet fra Kalundborg Motor Co. 

Kalundborg Motor Co. A/S
Telefon 59 51 25 60,


5/10-2009 09:25


© Copyright www.autoteket.dk