Pressemeddelelse fra www.autoteket.dk

MLA-Gruppen:

Ekstraordinær kvalitet og afskaffelse af ventetid er MLA’s succes.

MLA-Grup­pen bliver BMW ser­vicepart­ner i Kø­ben­havn. MLA har gen­nem en år­ræk­ke været førende inden for salg og service af biler i luksusseg­men­tet.

Firmaet startede op­rin­deligt i 1994 med den eks­klusive brugt­vogns­forretning Mi­chael Lassen Auto­mobiler, i dag kaldet MLA, og er siden blevet suppleret med importadministrationen af Porsche i Danmark. Det har ført til opførelsen af et af verdens største Porsche Centre, Porsche Center Sjælland, på adressen Banevingen 9 i København.

I samme faciliteter har MLA i dag eneforhandlingen af de eksklusive bilmærker Bentley, Lamborghini, Lotus og Lexus, der tilsammen dan­ner grundlaget for et af Københavns mest erfarne og kompe­tente servicecentre. Foruden den unikke spidskompetence inden for de enkelte mærker er de fysiske rammer også gan­ske enestående, idet det store service- og skadescenter er nyopført i marts 2007 i for­bin­delse med tilblivelsen af det nye Porsche Center Sjælland.

I anerkendelse af husets megen erfaring, de kompetente autotek­nikere og kapa­citeten i det nye servicecenter, er MLA pr. den 1. okto­ber 2008 blevet udnævnt til autoriseret BMW servicepartner.

Som mærke har BMW en ganske særlig betydning for MLA, der gen­nem årerne har solgt adskillige BMW-modeller i den eksklusive brugt­vognsforretning, specielt de eftertragtede M-modeller. Som autori­seret BMW servicepartner vil BMW-kunder nyde godt af MLA's pro­fessionelle kunderådgivning og eks­pertise inden for service og ved­ligeholdelse af biler.

Endvidere har MLA et højteknologisk skadescenter, hvor alle typer af karrosseriarbejde på BMW udføres.

MLA er vant til kunder, som ikke ønsker ventetid, hvorfor huset på deres nuværende mærker-portefølje garanterer tid i service- og ska­descentret inden for 3 arbejdsdage. Et tilbud, som nu kommer ho­vedstadens BMW-ejere til gode.

MLA-Gruppen
Telefon 46 91 19 11,


6/10-2008 09:26


© Copyright www.autoteket.dk