Honda strå­ler klart i ny TV-re­klame for den nye In­sight hy­brid.

Hon­da debu­terede med deres sidste nye TV-reklame ‘Let it Shine'' i april som støtte til lan­ceringen af deres nye hybridvogn, In­sight. Re­klamen er en del af en integreret mar­ke­­ting­kam­pagne, som ar­bej­der hen imod virk­som­hedens mål for mil­jømæssigt lederskab på tværs af EMEAR-regi­onen i om­kring 2015.

Kampagnen bygger videre på Hon­das stra­tegi om fortsat at stå i spid­­sen for miljø­mæs­sige teknologier. Re­klamen understøtter en kom­­muni­kations­plan, som vil køre langs med ekspansionen af Hon­das hybridudvalg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


annonce - klik på logo
Alm. Brand Bilkredit

Glæd en af dine venner med denne artikel, hvis du mener, den kan have interesse for ham eller hende - klik i starten af artiklen - Send artikel - Skriv den relevante e-mail adresse og send samtidig en lille hilsen.