Det er med stolthed, SEAT kan meddele, at den danske kandidat i årets Top Service People-konkurrence, René Hellemann fra SMC-Biler Amager, har taget en flot 2. plads med hjem fra Spanien.
Det er dermed lykkedes for René Hellemann fra SMC-Biler Amager, at klare sig rigtigt flot i konkurrence med store lande som Spanien, Frankrig, England og Mexico.
Dermed bliver René Hellermann et skoleeksempel på, at SEAT gennem længere tid har haft fokus på at uddanne og fastholde branchens "best and brightest". I en tid hvor bilmarkedet er stagneret er det SEATs strategi, at give kunderne den bedste oplevelse omkring både køb og service af bilen.
Det opnås kun ved at investere i uddannelse og ved at have engagerede medarbejdere, der yder en særlig indsats for kunderne.
Den internationale konkurrence blev afholdt i Spanien, hvor finalisterne blev testet på såvel deres teoretiske som praktiske kunnen, efterfulgt af stor galla-middag og prisoverrækkelse.
annonce - klik på logoGlæd en af dine venner med denne artikel, hvis du mener, den kan have interesse for ham eller hende - klik i starten af artiklen - Send artikel - Skriv den relevante e-mail adresse og send samtidig en lille hilsen.