­­Det viser en ny un­dersøgelse fra Metro­Xpress´ globale læser­panel, Metro Life Panel, hvoraf det fremgår, at hele 23 % af avisens læsere vil overveje at købe en SEAT. Taget i betragt­ning, at Metro­Xpress har hele 23 mio. dag­lige læsere, er det en tilken­degivelse, der vækker stor glæde hos SEAT. 

Samtidig viser under­søgelsen, at næsten 1/3 af de adspurgte plan­læg­ger at købe ny bil inden for de næste 18 måneder og hele 37 pct. melder, at den finan­sielle situation ikke har bremset lysten til at in­vestere i ny bil. 

Derimod har prioriteringerne ændret sig, man er ble­vet langt mere om­­kostningsbevidst, hvilket også er en af for­kla­rin­gerne på den store in­teresse for mærket SEAT.

"Vi oplever en stigende interesse for vores produkter, specielt den nye Ibiza er efterspurgt", udtaler Nicolai Søgaard Olsen, salgschef hos SEAT.

"Det er opmuntrende at opleve, at danskerne i stigende grad tager SEAT til hjertet. Særligt designet af den nye Ibiza har gjort SEAT po­pulær og har været med til at åbne danskernes øjne for vores mange kvaliteter. SEAT er spansk design og tysk teknik ned i aller­mindste detalje - og det vel og mærke til meget favorable priser.

Det er klart, at folk der er ikke vil gå på kom­pro­mis med kvali­teten, i disse tider vælger et mærke som SEAT, der leverer hele pakken til den halve pris".

Den nye SEAT Ibiza er designet af Luc Donker­wolke, der inden han ryk­kede til SEAT var chefdesigner hos Lam­borghini.

SEAT har som noget nyt indført en helt gratis serviceaftale ved køb af Ibiza 1,4 TDI.

Seat Ibiza fås allerede fra 134.900 kr.

 

 

 

 

 

 

 

 


 annonce - klik på logo
Alm. Brand Bilkredit

Glæd en af dine venner med denne artikel, hvis du mener, den kan have interesse for ham eller hende - klik i starten af artiklen - Send artikel - Skriv den relevante e-mail adresse og send samtidig en lille hilsen.