Det viser en ny undersøgelse fra MetroXpress´ globale læserpanel, Metro Life Panel, hvoraf det fremgår, at hele 23 % af avisens læsere vil overveje at købe en SEAT. Taget i betragtning, at MetroXpress har hele 23 mio. daglige læsere, er det en tilkendegivelse, der vækker stor glæde hos SEAT.
Samtidig viser undersøgelsen, at næsten 1/3 af de adspurgte planlægger at købe ny bil inden for de næste 18 måneder og hele 37 pct. melder, at den finansielle situation ikke har bremset lysten til at investere i ny bil.
Derimod har prioriteringerne ændret sig, man er blevet langt mere omkostningsbevidst, hvilket også er en af forklaringerne på den store interesse for mærket SEAT.
"Vi oplever en stigende interesse for vores produkter, specielt den nye Ibiza er efterspurgt", udtaler Nicolai Søgaard Olsen, salgschef hos SEAT.
"Det er opmuntrende at opleve, at danskerne i stigende grad tager SEAT til hjertet. Særligt designet af den nye Ibiza har gjort SEAT populær og har været med til at åbne danskernes øjne for vores mange kvaliteter. SEAT er spansk design og tysk teknik ned i allermindste detalje - og det vel og mærke til meget favorable priser.
Det er klart, at folk der er ikke vil gå på kompromis med kvaliteten, i disse tider vælger et mærke som SEAT, der leverer hele pakken til den halve pris".
Den nye SEAT Ibiza er designet af Luc Donkerwolke, der inden han rykkede til SEAT var chefdesigner hos Lamborghini.
SEAT har som noget nyt indført en helt gratis serviceaftale ved køb af Ibiza 1,4 TDI.
Seat Ibiza fås allerede fra 134.900 kr.
Glæd en af dine venner med denne artikel, hvis du mener, den kan have interesse for ham eller hende - klik i starten af artiklen - Send artikel - Skriv den relevante e-mail adresse og send samtidig en lille hilsen.