Mercedes-Benz Vito V6 med 204 HK den kraftigste kassevogn i sit segment, og efter en kort instruktion ruller den glade vinder Nikolaj Pagh ud på sin første tur i en Mercedes.Merce­des-Benz over­ræk­ker præ­mie på STARK - mes­se: Splinter­ny Vito V6 til hel­dig hånd­værker.

Nikolaj Pagh fra Frede­riks­værk blev 204 he­stekræfter rigere, da han blev udtrukket som den heldige vinder af en splinterny Vito V6 fra Mer­cedes-Benz til en værdi af 308.000 kroner. Overræk­kelsen marke­rede afslutningen på 30 salgsmesser i STARK-for­retninger over hele landet fra april til no­vem­ber i år.

Det var en noget overvældet Nikolaj Pagh, der fik overrakt en fa­briks­ny Mercedes-Benz Vito V6. Nikolaj Pagh havde deltaget i kon­kur­rencen på en af de 30 fagmesser for professionelle håndværkere, som STARK i samar­bejde med Mercedes-Benz afholdt fra april til no­vember.

Mercedes-Benz Danmark deltog blandt andet i messerne for at gøre op­mærksom på deres populære varevogn, Mercedes-Benz Vito, og bilen med det strømlinede design og rummelige lastrum passer per­fekt til Nikolaj Paghs behov. Han arbejder til daglig som selvstændig under­entreprenør for især murermestre:

”Det er slet ikke trængt ind endnu. I virkeligheden havde jeg nær­mest glemt, at jeg havde afleveret et svarkort, så det var en glæ­delig overras­kelse. Jeg har aldrig selv kørt Mercedes, men jeg ved jo, at det er en fremragende bil, og den passer perfekt til mit arbejde,” siger Nikolaj Pagh.

Salgsmesser stor succes

Mercedes-Benz Vito V6 med 204 HK den kraftigste kassevogn i sit segment, og efter en kort instruktion ruller den glade vinder Nikolaj Pagh ud på sin første tur i en Mercedes.Nikolaj Pagh har haft eget firma i fem år og blev for næsten 20 år siden udlært i selv samme STARK-forret­ning, hvor han kunne hente sin nye bil. Direktøren for STARK i Frederiksværk, Per Ramfelt, er da også glad for, at det netop var i hans forretning, vinderen blev fun­det:

”Det er skønt, at vinderen er en lokal håndværker. STARK i Frederiks­værk er godt nok en af de mindre afdelinger, men alligevel var salgs­messen en stor succes for os med ca. 700 besøgende.”

Brand Manager hos Mercedes-Benz Danmark, Mikael Meyer, er enig i, at messen har været en stor succes. På landsplan har der været om­kring 5.500 besøgende på Mercedes-Benz’ stand på messerne, og godt 350 tog en prøvetur i en af de biler, der var stillet til rådighed:

”Vi har deltaget i godt 30 STARK-messer rundt om i hele landet, og der har været stor interesse for Vito blandt de professionelle hånd­værkere. Vi har allerede nu 20 ordrer i ordrebogen, og jeg er sikker på, at der kommer flere hen ad vejen,” siger Mikael Meyer, der alle­rede er i dialog med STARK om næste års fagmesser.