Kompakt, adræt og til en kon­kur­ren­ce­dyg­tig pris gør H3 til en fa­vo­rit.

 

Over 20.000 be­sø­gende på IAA Frank­furt fik en Hum­­mer off-road ople­velse ved ver­dens største mo­tor show. Ikon design og Hummer H3’s off-road ev­ner gjorde den til favo­ritten hos gæsterne på  IAA off-road test­køre­banen i Frankfurt.

 

Totalt var der 5.800 Hummer testkørsler i de 13 dage verdens stør­ste motor show varede, næsten dobbelt så mange som den næst populæreste bil. Med 4 passagerer i bilerne ved næsten hvert løb, fik over 20.000 besøgende en førstehånds oplevelse af den legen­dariske Hummers evner.

 

Det 8.700 km store terrænløb indbefattede bl.a. en 7 m høj opstig­ning med en hældningsgrad på 80% over en strækning på over 12 m, og bilerne skulle krydse en 14 m lang 40 grader skråning.

 

De 2 Hummer H3 modeller var blandt ikke mindre end 42 biler fra hele bilindustrien, som blev testet, men den blev en klar favorit hos de besøgende ikke mindst på grund af dens evne til at takle de om­råder på testbanen, hvor an­dre off-roadere måtte give op.

 

De to Hummer H3 udførte 10 timers testkørsel hver dag, hvor den enkelte bil gennemførte 2.900 løb.

 

Hummer var lige så populær hos medierne. Ud af totalt 1.770 løb for alle bilerne i de to første pressedage ved åbningen af showet, gennemførte Hummer H3 ikke min­dre end 470 løb.

 

Testkørslen, som var gratis for gæsterne, var bygget op om­kring succesen på den unikke ’Hummer Mobile Test Track’, som turne­rede rundt til alle hummerforhandlere i Europa i som­mer. 

 

Strategien er baseret på at blive fortrolig med produktet mere end blot at fremhæve off road teknologien. Hummer H3 pro­mo­verer ikon designet, men gør det samtidig klart, at H3 er en mindre, meget adræt Hummer model og med priser startende ved EUR 49,950, meget billigere end mange tror.

 

Hummers tilstedeværelse i Frankfurt er en ud af en hel serie af spændende initiativer skabt af Cadillac, Corvette & Hummer Euro­pe, der er den europæiske importør af Hummer. Organisationen, som ligger i Breukelen i Holland, har et stærkt nyt europæisk for­handlernetværk med mere end 60 for­hand­lere, som bevidner om et hurtigt voksende Hummer mærke både i Europa og i USA.

 

Den nye centrale organisation giver Hummer kunderne mange for­dele. Bl.a. en 4-årig 100.000 km garantiperiode, europæisk vej­hjælp, tillige med en justering af prisen på Hummer H2 og H3 for at gøre de 2 modeller mere konkurrencedygtige på markedet. 

annonce - klik på logo
Klik her og gå til Ketners hjemmeside

Glæd en af dine venner med denne artikel, hvis du mener, den kan have interesse for ham eller hende - klik i starten af artiklen - Send artikel - Skriv den relevante e-mail adresse og send samtidig en lille hilsen.